tirsdag 13. april 2010

...planlegging...

 

...nå har vi hatt (og har fortsatt)noen utrolig flotte dager her på østlandet,med sol fra skyfri himmel

og deilig,varmt vær.Vi har stort sett vært ute fra morgen til kveld,og jeg har fått ryddet masse i hagen.

P4139438 P4139434

...masse frø har funnet veien hjem,og jeg har sådd blomster til den store gullmedaljen.Som vanlig er jeg

vel egentlig litt sent ute,men pytt-pytt...

 P4139440

...det er etterhvert kommet utrolig mye inspirasjon i form av blader,bøker og ikke minst

hageblogger,og jeg har fått masse ideer om hva jeg skal gå igang med i min egen

hage.Det er ikke lite som skal gjøres heller,vi har hele 4 mål stor tomt,og ikke veldig mye

er gjort med den enda.

P4139442 P4139441

Elsker frodigheten i disse bildene,men innser at det nok tar litt tid før det eventuelt ser sånn ut her hos oss....

Planleggingen er altså igang,og jeg gleder meg til å sette noe av det ut i livet...

P4139436

....så mens frøene står og vokser seg store og flotte,koser jeg meg med perleblomster og krokus på trappa♥

♥Ha en frodig dag der ute♥

MissMarple

3 kommentarer:

Mia sa...

Tänk, fyra mål att boltra sig på, underbart. Nu blir det många rosenbågar och stigar genom små lundar, och så den örthagen som du började med och, och.. Jag har en tendens att så för tidigt, det är inte bra det heller, så frågan är om du inte är ute i rätt tid faktiskt. Det är ju ännu två månader kvar till sommaren :)

GundaM sa...

Hrmf... Jasså ja så det er deg som har tatt det flotte været vi hadde her!

HIhi, stod med rompa i været hele søndag og det holder vel i massevis, klarer nesten ikke gå...Min mann mener det er alderen og mangel på trening jeg mener det er for stor tomt!

ha en vakker uke videre Miss,)

Laila -Karin sa...

Vakre sommerlige bilder , tenk å ha det slik.
Jeg burde forsøkt meg på frø jeg og .
Her går det helst i ferdigkjøpte sommerblomster.
Klem