fredag 30. april 2010

...i farta...

....denne helgen skal benyttes til alt annet enn husvask og/eller hagesysler...

P4309616 P4309620

...sammen med gode venner skal "gubben og gamla" på tur...

..."gubbene" har fikset og ordnet,så nå skal vi på togtur....

til Bergen....

  P4309611 

....kan ikke annet enn å si; "takk,så trevli'..."

Bergen er en veldig koselig by som vi har besøkt mange

ganger,senest i sommer,men denne gangen tror jeg det

er selve togturen som lokker mest....sitte stille og

nyyyte landskapet i hyggelig selskap...ahhh-gleder meg♥

Helgeklem fra MissMarple

7 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Ååååhhh,så innmari koselig det hørtes ut,med togtur......jeg elsker og sitte og nyte norsk natur på den måten,men det er det ikke mange som er enig med meg i......!!! Bergen hadde jeg også sagt ja takk til,har desverre aldri vært der....du får kose deg på turen,med gode venner,snille mannfolk dere har altså :) Her har jeg akkurat fått normal kroppstemperatur igjen.....brrrrrr......klem fra meg,og igjen,GOD TUR :)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Høres koselig ut.
God tur og håper dere får en flott helg!

Anonym sa...

Det høres herlig ut :)) håper du storkoser deg og at Bergen byr på solskinn:))

god helg til deg.. klem fra mæ

Bente sa...

Jeg liker veldig godt togturer. Det blir dessverre altfor sjeldent, vi reiser vel mest med bilen. Har alltid drømt om en tur ala Orientexpessen..... Lov å drømme!

God tur og god helg til dei og dine!

Bente

Brocante sa...

Tog er hyggelig og avslappende. Håper du har hatt det kjempefint.
Ha en flott uke

Torunn sa...

Så herlig! Håper dere har hatt en fin tur og at dere er vel hjemme igjen :-)
Sleng gjerne innom for en kaffe i dag. Jeg er hjemme og leser til eksamen (pensum her i blogglandia......)

Klem

Anonym sa...

Hei du ! Håper forventningene ble innfridd. Bergen er jo en kjempefin by når sola skinner :-)