lørdag 24. april 2010

...milo....

....da har familien blitt beriket med nok et medlem....en liten kanin som lyder navnet Milo.....

datteren i huset har altså blitt mor nok en gang,og jeg er bestemor....forrige gang det skjedde var

det fisker som invaderte huset vårt....det startet veldig pent med noen få bittesmå gullfisker som skulle

vært av samme kjønn.....som jeg skrev om her før så viste det seg at det nok var mer enn ett kjønn

i det akvariet.....med visse følger.....

P4249538

....særdeles kloke av skade satser vi derfor på KUN ÈN kanin....alle vet jo hvordan det går med

to kaniner  i samme bur....

P4249553 P4249552 P4249548

.....tulipaner i anledning dagen.....som gladelig deles med alle der ute i bloggeverden♥♥

Ha en flott dag,her skinner solen fra "alle kanter"

MissMarple

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Det var en nydelig liten Milo =)

GundaM sa...

Så søt en kanin og ja, sikekrt lurt emd bare en!
her har gutta luftet hamsteren idag i sola, gikk bra helt til katten kom men den berga så vidt...

Ha ei fin siste uke i april der ute,)

Anonym sa...

så søt ha e :))

mistet deg av lista da jeg laget ny blogg og nå driver jeg å søker opp alle igjen :)

nydelige bilder under her :)) dessverre ikke så mye å se her i asfaltjungelen er glad jeg har drivhuset :))

ha en trivelig ettermiddag. klem fra mæ

(Bea tidl. de smukkeste ting )