fredag 12. februar 2010

...om hyller og sånt...

 

...skal ikke en tallerkenhylle egentlig henge på veggen...sa mannen

i mitt liv igår kveld...og hentet skruer og vater og fikk jobben gjort...

godt å ha mannfolk i hus som skjønner seg på husarbeid..hehe...det vil si..

han fryktet vel mest tanken på at jeg skulle gjøre jobben selv...vimsekopp som

jeg er...ikke sikkert det hadde holdt med ett skruehull per skrue,for å si det sånn...

 P2128960

...idag skinner sola fra skyfri himmel,og det er påskestemning vil jeg si...

kjenner at sola gjør noe med en kropp som er stivfrossen inn til margen av

all den vinteren vi har hatt...

P2128939P2128944 P2128945

...det er vel ikke akkurat snøsmelting i sola idag,kuldegradene sitter fortsatt godt, men med lengre  dager og

mer lys våkner ihvertfall jeg litt opp av vinterdvalen....

P2128946 P2128948

...vinterdvale er det ihvertfall ikke i akvariet til datteren vår heller...etter diverse fødsler er det

liv som aldri før der nede...mer om det i et annet innlegg....

P2128952

....nå skal solstrålene nytes....ha en kjempefin og solrik dag ♥

MissMarple

3 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Nydelige bilder hos deg.
Slike bilder er ikke jeg særlig flink på.
Herlig med påskeliljer.
Vi har deil vårlig vær her i Bergen og. Gradene er på pluss siden i dag
Ha en riktig fin helg.
Klem

Hilde sa...

Så skjønne bilder du viser - hylla ble flott på veggen den!
Det er nydelig solskinn her i dag også, så nå skal støvkluten frem...(rødme rødme)
God fredag!
Hilde

Hilde sa...

Så skjønne bilder du viser - hylla ble flott på veggen den!
Det er nydelig solskinn her i dag også, så nå skal støvkluten frem...(rødme rødme)
God fredag!
Hilde