torsdag 4. februar 2010

..hverdags"boost"...

 

...enkelte dager starter man med å sette feil fot først på golvet,og idag var en sånn dag..."crappy"....hva gjør man da??..Jo...JEG tar en tur i blomsterbutikken...og hva skjer der???...Jo,jeg får verdens koseligste hverdagsboost;

...treffer ei jeg kjenner..står og prater litt om blomster og "hverdagen"...går bort i kassa for å betale det jeg skal...

P2048895

....gjør meg ferdig til å gå...og så kommer nevnte dame med denne nydelige rosebuketten og sier;Denne er til deg fra meg!.....fordi du er den du er.........

Er det ikke fantastisk...jeg ble jo så glad og rørt♥Det er jammen godt det finnes mennesker der ute som vet å gjøre andres hverdag litt lysere,og det er jo ikke så mye som skal til...for min del holder det ihvertfall lenge med denne flotte

rosebuketten!Jeg kommer til å smile resten av dagen jeg,og sikkert resten av uken også;)

 

P2048914

...Rosene deler jeg gjerne med alle som er innom meg på bloggen også.Tusen takk for alt besøket jeg får og alle de fine kommentarene dere legger igjen...alle som en blir satt like stor pris på♥

P2048910

...jeg kjøpte meg jo litt blomster selv også,og de får dere sikkert se i et annet innlegg...

nå skal jeg nyte resten av denne dagen som startet så "crappy"...men endte opp som en ren

vitamininnsprøytning..............tudelu...............

♥MissMarple♥

10 kommentarer:

Troen og Haapet sa...

Så hyggelig gjort av damen-Og garantert vel fortjent!!Man skulle mye oftere gjøre som henne, vise at man setter pris på de rundt seg, og ikke bare de aller nærmeste.
Kos deg videre på denne kvelden som ble snudd til en fin dag for deg;)
Klem

Anonym sa...

Den fortjente du Hege :)Hyggelig gjort av damen!!
Klem fra kusina :)

Hilde sa...

sÅ SKJØNNE rosebilder!! Ikke rart dagen din ble bedre ette dette!
HIlde

Kristine sa...

Så utrolig hyggelig! Det er ikke mer som skal til for å endre både humør og dagen som sådan. Og rosene er jo helt nydelige! Nyt dem! :)

Håper du får ei herlig helg!

Klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

For en vakker hendelse!
Kan nok tenke meg at du fortjener slike oppmuntringsbuketter. Du er en gledesspreder her i bloggeland og det forundrer meg ikke om du er det med de du omgås med også ❥
Rosene var vakre, og fargen helt bedårende!
Nyt helgen, rosene og resten av blomstene!
Her kommer en varm klem til deg, med ønsker om en nydelig helg!
- Lokki

GundaM sa...

Herligheten så artig, får tårer i øynene her jeg sitter jeg ...

Og etter en lang og usedvanlig trasig uke for min del ser jeg i ettertid at det er utrolig masse fine og rause mennesker der ute, mest av de takk og pris og tror du er en av de ;)

GundaKlem til deg;)

Bolettes hus sa...

For en fantastisk opplevelse!! Så gøy at du fikk den rosebuketten!!! Blir så glad inni meg når jeg leser sånt!!!

Så koselig at du hadde lagt deg til som følger på bloggen min!! Legger meg gjerne til deg ogå!

Ha en nydelig helg da!

Klem Kari

Crinoline sa...

Så hyggelig dette var og rosene er nydelige.Ønsker deg en god helg.Klem

Solveig sa...

Så koselig! Jammen kjekt med slike overraskelser. Da har du nok gjort noen skikkelig glad! Kose deg med rosene og rosen:o) Veldig hyggelig blogg du har.
Tusen takk for kos hilsen hos meg og lykke til med ovnen.
Klem fra Solveig

F I I N F O R M sa...

Vakre rose-bilder! Tove