fredag 22. januar 2010

...millionær....

 

...hadde jeg bare kuttet ut å kjøpe  alle de bladene jeg kjøper hadde jeg antagelig vært millionær for

lenge siden....stabler på stabler...mest interiørblader,men også hageblader og matblader...

P1228744 P1228752

tenkte jeg skulle sortere og kaste en del,men da må jeg jo se igjennom først...kunne antagelig ansatt

et menneske på heltid i aldri så lang tid,for dette er omstendelig  og tidkrevende må vite...

P1228751  P1228748

noen blader må beholdes for interiøret sin del(denne spisestuen skriiiker:jeg vil bli din...hihi),andre blader

må beholdes for matoppskriftene....nei,fy for en jobb...best å beholde alle sammen inntil videre tenker jeg,

dessuten kaster man da ikke alle disse pengene ut vinduet!!!?

P1228718

...og når en først er i ryddemodus kan jeg ikke unngå å se en annen "avhengighet" jeg har...

nemlig lysestaker!!!Tør ikke  tenke på hvor mange jeg har...for å si det sånn;verdiene her i huset

ligger ikke gjemt i sølvtøy-skuffen,men i "lysestake-skapet"....

P1158679    P1158685 

...allikevel klarer jeg å bruke helt andre ting enn lysestaker til å brenne telys i.....

...er det muulig...kan det være sånn at "interiør-millionærer" ikke er som andre millionærer...???

MissMarple

 

9 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

He,he...kjenner meg igjen. Det jeg gjør etter mange år hvor bladene ligger i en haug..er å klippe ut det jeg synes er fint og noe å spare på, og ikke minst oppskrifter...så lager jeg en collage av de i min mappe/bok. Kanskje jeg viser det i et senere innlegg...Ønsker deg alt godt for helgen. Klem fra Maliva

Troen og Haapet sa...

;) Jeg tror det er flere "millinærer" her i blogglandia!Jeg tror nok at du er temmelig normal ja(?);))
Ønsker deg en riktig fin helg..fyr opp dine lys der du måtte ønske
(-Men husk barnnsikkerheten!) og kos deg med dine blader;)
Klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

Du det der kjenner jeg meg igjen i ❥
*Ler*
Ja det bugner av blader, for de er jo så fine!
Nydelig med telys i de koppene ❥
Kreativt og vakkert.
Jeg likte det jeg!
Ønsker deg en herlig helg!
Klem Lokki

Brocante sa...

Huff, ja det blir en stor sum hvis man legger sammen ja. Jeg har oppdaget at jeg har flere diller - blandt annet vaterte sengetepper osv. Hvor mange trenger jeg egentlig - og har jeg sluttet å kjøpe? Nei! Men, men... Ikke røyker jeg og ikke drikker jeg - så noen laster må man da få lov til å ha i fred.
Ha en flott helg - nå skal jeg ut å kjøpe meg et...... interiørblad!!!!

Crinoline sa...

He,he, vi er nok mange som kjenner oss igjen...Ønsker deg en god helg.

GundaM sa...

Hihi, herlig innlegg!!!

Kos deg med bladene du, det er jo bare såå koselig med slike glansede sider;)

GUndaKlem

God helg Miss!

Karin Lindström sa...

Hej miss Marple!

Här är en till som ler igenkännande! Jag har tidningar överallt i huset jag också, men kan inte göra mig av med dem. Desvärre kan jag inte sluta köpa ny heller *ler*.
Fint med ljus i kopparna.

Ha en fortsatt skön weekend!
Många kramar
Karin

Kristine sa...

Interiørmillionærer er nok en helt egen rase ;)

Jeg har det akkurat på samme måten som deg med alle bladene. Jeg kan jo ikke kaste dem hvis det er én ting på én side jeg synes er fin! Så de hoper seg opp... :)

Dette er første gang jeg er innom bloggen din, men det blir helt sikkert ikke den siste! Jeg legger meg til som følger :)

Og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Det varmer :)

Tandberg Gård sa...

Ha ha!! Morsomt!! Lysestaker en avhengighetsskapende, la oss starte en forening for alle med samme sykdom som oss, la oss kalle den, `Slukk lyset`...!

Hilsen Katharina