fredag 29. januar 2010

...farvel til rotet....

 

...sola kommer med deilige stråler gjennom snødekte skyer..det er helg...og jeg har endelig fått sortert

rotet som har fått flyte fritt i gangen vår siden tidenes morgen.Det føles ihvertfall sånn.."Roterommet" på

innsiden av gangen har fått tilbake navnet sitt "garderoberommet/datarommet",og mor er strålende

fornøyd♥ Så får vi se da,hvor lenge vi kan opprettholde dette systemet i en ellers usystematisk familie...

P1298814 P1298813

...for stort sett er dette et hus som til hverdags er fullstendig "ubloggifiserbart",med et par tonn jakker,votter/luer,

støvler og ikke minst et par hundre kilo uvelkomne hybelkaniner på stadig besøk...

P1298816

...det er jo bare sånn det er,og det er egentlig helt greit...orker ikke bruke negativ energi

på dette...MEEEN...det er så DEILIG når det for "en gangs skyld" ser sånn tålig ut....

P1298819   P1298823

...ungene og "gubben" bryr seg vel "katten" om dette...men mor blir nå litt blidere og "rundere" i kantene,da...;)

P1298850

..tenk ,det skal ikke mere til...litt støvtørking og mor er i perlehumør...haha...

P1298826P1298849 

...denne mursteinsveggen er en stor favoritt hos meg...gjemt bak tonnevis med murpuss og et lite helv.... å

få fram...egentlig ikke ferdig heller,men orker ikke pusse  mer for øyeblikket(det var det støvet igjen,da..)

P1298837P1298841P1298832

 

...så med denne lille rundturen i entreen vår ønsker jeg alle som

er innom en riktig god og solfylt dag♥♥

♥MissMarple♥

  

9 kommentarer:

Kristine sa...

Så deilig med en liten opprydning!
En enkel og helt fantastisk glede :)

Jeg rett og slett elsker murveggen din! Den er en perle.

Ha ei fin helg med "nytt" rom ;)

Torunn sa...

Ah...sukk....det høres deilig ut og få tatt en sjau. Det har IKKE jeg gjort :-/.

Håper det går bra med deg om dagen :-)

Klem

Anonym sa...

Det var jammen en koselig entre, og den murveggen er bare så lekker! Og gjett om jeg kjenner meg igjen når det "for en gangs skyld" ser sånn tålelig ut:O) Kos deg med helga som står for døren! Klem**

Maliva`s verden sa...

Kommer du hit og tar en sjau her også heller?Hi-hi.
Falt pladask for murveggen der, og ikke minst sengen...Er den kjøpt ny? God helg til deg fra Maliva

Brocante sa...

De murveggene dine var helt fantastiske - kan tanke meg det var en jobb ja! Strevet betalte seg da - de er helt unike!

Troen og Haapet sa...

Nå hadde du det ihvertfall fiiiint!!
Må si som de andre her, mursteinsveggen din var råstilig!!
Jeg erv også som deg, blid og fornøyd når jeg har det ryddig og rent..men også her er jeg alene om dette;)
Fortsatt fin helg til deg og dine "rotekopper";))
Klem

Karin Lindström sa...

Åh, jag förstår dig precis. Jag har två pojkar och den stora har oftast vänner här, det är aldrig fint. Speciellt inte i entren. Skönt att städa och göra fint och hos dig ser det verkligen jättefint ut. Er vägg är underbar!

Ha en fortsatt skön helg!
Kramar
Karin

Lev Livet Lett Lokki sa...

For en vakker entre!!
Murveggen liker jeg storveis, nydelig struktur i slike vegger!
Nå får du nyte ditt nyvaskede hjem mens hybelkaninene er på ferie, for de kommer sabla raskt hjem igjen...
Vakkert innlegg, så vakkert!
Ønsker deg en herlig uke!
Klem Lokki

GundaM sa...

Ojjj, nydelige murvegger da!!! Få frem mere når vårsola kommer;)

Har et slikt roterom vi og, skal bli til bad en eller annen gang...

takk for herlig inspirasjon ;)