torsdag 23. april 2009

Klar-ferdig…

Jeg kan vel bare innrømme det først som sist: Jeg er en smule impulsiv,liker å sette igang prosjekter…

Som f.eks. her om dagen…Deilig vær ute – fri hele dagen.Ut i hagen og rydde!!

Vi har STOR hage på flere mål,så det ble bestemt at her skal det rakes og ryddes!  Men, og det er et bittelite “men”

her;Problemet med å være impulsiv starter ifølge enkelte når JEG føler meg ferdig med prosjektet…For mens

jeg går rundt og raker og ordner,så dukker det naturlig nok opp litt tanker i hodet mitt som at:

HMM-her kunne jeg jo lage en aldri så liten urtehage….Inni meg er jeg m.a.o. egentlig ferdig med det jeg driver med

NÅ, så da må det dessverre gå som det går; det står som vanlig litt igjen etter meg…

P4233121

Denne gangen kom jeg ganske langt vil jeg si,det ble bare noen hauger med løv…

Og de SKAL fjernes, JEG LOVER, når jeg må forbi for å lage urtehagen……….0)

000709987a b98e16a5c9

1 kommentar:

Torunn sa...

Haha...kjenner meg ikke noe særlig igjen....
:-)