lørdag 4. april 2009

hvem kan motstå…

…et aldri så lite MORD når påsken nærmer seg…

Personlig er jeg VELDIG  glad i engelske mord og mysterier, og da helst skrevet

av AGATHA  CHRISTIE(det er en grunn til at blogg-navnet mitt er miss marple..)

England er jeg igrunn ganske begeistret for av andre årsaker enn alle gode forfattere

dette landet har fostret også…

greenway house

dette er Agatha Christies “lille “ sjarmerende sommerhus

 

 

avebury manor IMG_1214

og når jeg sier andre grunner sier vel disse bildene mer enn nok…SUKK…den som hadde en engelsk gartner i sving

i sin egen “hage”…mon tro om de kan bestilles….

pondtowardhousedenne påsken skal jeg kose meg med et mord eller to,tenker jeg, mens jeg drømmer om en hage som ligner denne..

(er det noe som flyter inni sivet der?? Et  menneske??? Har mordet allerede funnet sted??…)

påskeklem fra miss marple

2 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Fant deg på siden til Malin. Så fine bilder du viser ;) Typisk engelsk ;)
Litt påskekrim er ikke å forakte :)
Klem Maria fra Idekroken

Strandly sa...

Hei
Koselig at du la igjen en hilsen på bloggen min:)
Skal ta bilder når det begynner å blomstrer:)