onsdag 31. mars 2010

..påskekrim...

...har dere handlet mye,eller???...spør herr Politi da vi blir stoppet på grensen

etter vår lille "harry-handletur" idag.....

...neida,bare litt kjøtt og sigaretter(jada-jada,jeg SKAL slutte...)smiler jeg så pent jeg

bare kan til lovens lange arm....sekunder før har jeg skremt vannet av ungene da jeg

skjønte at vi nok ville bli stoppet i kontroll:Steike,unger!Nå blir vi stoppa-og vi som har

kjøpt ALT for mye godteri!!!!Begge barna sitter derfor som forstenet i baksetet da jeg

ruller ned vinduet og smiler tappert!

P3309301 

Har du med deg førerkort? sier "jeg-skal-nok-finne-alt-det-dere-har-for-mye-av-politi-mannen"

mens han skuler bak til ungene som ved dette tidspunktet holder så hardt på godteposene

at hendene deres begynner å bli blå....

Jada,værsågod smiler jeg så forførende jeg bare kan...her skal alle knep tas i bruk,unger,mamma

skal sørge for at alle sukkerbomber blir med oss hjem....(blir det FOR obvious hvis jeg blunker til

mannen tenker jeg...herregud,menneske,ta deg sammen...kan ikke settes på glattcelle for litt

godteri....)

P3309314 

Takk,sier "bare-vent-jeg-skal-nok-finne-noe-politimannen" før han går bakover og titter i

bagasjerommet på bilen.....kommer fram igjen og sier: Kjøpt mye godteri,eller????

Eeehhh,ja ble jo litt da,veit du.....(dah...)(og i baksetet hører jeg knappenåler som faller,og

barn som tenker "neeeiiii,ikke ta det,iiikkke ta det!!!!!"

P3309327

Ja,ja smiler den utrolig hyggelig politimannen:Det skal jo vare hele påsken!Dere får ha en fin

dag videre og god påske!

PUH sier ungene og gleder seg til hyttetur og "kaloridytting"...og jeg...syns dette var bedre enn

NOEN påskekrim....fikk skremt dere litt der,unger!!!(hehehehe)

 

Påskeklem fra MissMarple

4 kommentarer:

Martilie sa...

Takk for en HERLIG historie :)
Ser det for meg og smiler stort..

Ha en flott påske og nyt påskegodteriet :)

Mia sa...

Den var god!!! Men hur mycket godis är det egentligen man får lov att ta med över gränsen?

Anonym sa...

å du salige for en tur dere har hatt da :) håper det smaker ekstra godt :)

god påske og klem fra mæ (Bea)

GundaM sa...

Herligheten, dette var påskens beste!!!

hadde ejg visst hvor du bodde ahdde ejg helt klart stukket innom entur nå ja, elsker jo søtt ;)

Ps. dersom du slutter å røyke skal jeg slutte med lakris!