fredag 21. august 2009

Inspirasjon …pågangsmot…

 

  …bare litt inspirasjon for høstens store pågangsmot når det gjelder oppussing…eller kanskje heller litt

inspirasjon for alle dem som har NOK pågangsmot og ..kremt..tjukk lommebok…det siste skal det jobbes hardt med

utover…i form av lotto-spilling….må bli flinkere der(hihi)….uansett er det deilig å drømme..planlegge…drømme litt til

gulvet i gangen vår er det første som står for tur,der er det nå ubehandlet tregolv som regjerer…pent nok det,men ikke

gøy å holde vedlike…var inne på tanken om å male det men har skrinlagt den ideen til fordel for …belegg..(hadde aldri

trodd  jeg skulle ønske meg det,men etter å ha set t litt rundt omkring er det jammen blitt mye fint på den fronten)

Det jeg ser for meg er noe a’la golvet på bildet under her: grått og hvitt rutete..tror det kan bli bra…

andre prosjekter står igrunn i her hos oss,vinneren ble altså gangen i første omgang,deretter kommer det litt dyrere

rom for tur(stue,bad,vaskerom..)Så nå skal det spilles frenetisk :Lotto-here I come!!!!

 solgården solgården2 solgården3solgården5solgården4

…spisestuen over her er også “bærre lækker”…alle bildene kommer fra  Solgården!

God helg ønskes alle som stikker innom:-)

MissMarple

3 kommentarer:

Mia sa...

Får jag allt det der hvis jeg spiller Lotto!! Da skal jeg levere en kupong med en gang :)

Crinoline sa...

Hei.Her var det mye lekkert.Det står en del prosjekter i kø hos oss også...Ønsker deg en god helg.

Anonym sa...

Har planene klare jeg osgå, NÅR jeg vinner i Lotto!! Ha en fin lørdag!